Często zadawane pytania

Co was wyróżnia?

Nasze biuro specjalizuje się w organizacji indywidualnie zaprojektowanych wyjazdów.
Osobiście odwiedzamy wszystkie kierunki, mając pewność, że polecamy naszym Klientom to, co najlepsze.

Nasze oferty tworzymy w oparciu o najlepsze hotele w wybranych kierunkach.
Dzięki rozbudowanej i wieloletniej współpracy z najlepszymi kontrahentami na świecie, możemy doradzić najciekawsze formy spędzenia wyjazdów i zorganizować je od A do Z.

Co różni Deluxe Travel Club od tradycyjnych biur podróży?

Nie mamy turnusów. To nasi Klienci decydują kiedy chcą jechać i na jak długo.
Nasi projektanci podróży to prawdziwi specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu wyjazdów spełniających indywidualne potrzeby.
Nasi Klienci mają nieograniczoną możliwość wzbogacenia wyjazdu o szereg atrakcji (nie ograniczają nas z góry zaprojektowane wycieczki fakultatywne), a szyte na miarę programy uwzględniają najciekawsze miejsca, czasami z dala od utartego szlaku.

Podczas całego procesu organizacji wyjazdu mają Państwo kontakt z dedykowanym specjalistą.
Dzięki wiodącej pozycji na rynku nasi Klienci mają dostęp do najlepszych zniżek, specjalnych ofert dla nowożeńców czy dodatkowych benefitów tylko dla Klientów Deluxe Travel Club.

Co to znaczy, że wyjazdy są szyte na miarę?

U nas to Klient decyduje kiedy i na ile chce wyjechać. Nie mamy sztywnych dat wyjazdów.
Po przekazaniu nam informacji jaki wyjazd interesuje Klienta, zbadaniu potrzeb, omówieniu możliwości, nasz specjalista przygotowuje indywidualne propozycje. Zawierają one wszystko co interesuje Klienta tj. np. loty, hotele, wycieczki, transfery, wynajem samochodu, lot balonem, lekcja gotowania, rezerwacja kolacji, przelot helikopterem itp.

Jak działacie? Krok po kroku.

Po otrzymaniu zapytania kontaktujemy się z Klientem telefonicznie. Każda podróż jest dla nas ważna, dlatego zależy nam na zebraniu jak największej ilości informacji do przygotowania idealnej propozycji wyjazdu.
Następnie mailem otrzymują Państwo wyselekcjonowane propozycje wraz z cenami.
Po wyborze oferty, przygotowujemy umowę, która zawiera szczegóły wyjazdu i informacje dotyczące płatności.
Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy i płatność zaliczki (lub całości jeśli wyjazd jest planowany w niedługim czasie)
Na około tydzień przed wyjazdem otrzymują Państwo dokumenty wyjazdu w formie papierowej i/ lub elektronicznej (bilety, vouchery, polisy, plan zwiedzania)
Podczas wyjazdu zapewniamy asystę 24h na dobę.

O co zapytamy Państwa podczas rozmowy?

Czy mają Państwo wybrany kierunek czy potrzebują by nasi specjaliści pomogli w doborze?
Dla ilu osób ma być wyjazd?
Kiedy?
Z jakiego miasta chcą Państwo rozpocząć podróż?
Jaki typ zakwaterowania Państwa interesuje?
Jakie hotele Państwa interesują (ich charakter np. adults only, przeznaczony dla rodzin z dziećmi, butikowy itp.)
Co chcieliby Państwo robić podczas wyjazdu?
Czy mają Państwo przewidziany budżet na wakacje?
Czy mają Państwo jakieś szczególne życzenia lub plany dotyczące wyjazdu?

Jaki wyjazd mogę kupić w Deluxe Travel Club?

Zawsze powtarzamy, że jesteśmy w stanie zorganizować każdy wyjazd!
Organizujemy zarówno wyjazdy pobytowe, jak również programy ze zwiedzaniem.
Organizujemy wyprawy na wszystkie kontynenty, m.in. safari, rejsy, wyprawy na ekspedycje polarne, ale także romantyczne podróże poślubne, pełne rozrywki wyjazdy grupowe oraz rodzinne wakacje.
Oferujemy wyjazdy dla par, dla rodzin i dla grup.
Możemy zorganizować wyjazd od A do Z. zorganizujemy loty, hotele, wycieczki, ubezpieczenia, atrakcje na miejscu, ale możemy też zarezerwować sam hotel czy samą willę bez konieczności kupowania dodatkowych usług.

W jakiej walucie mogę zapłacić?

Płatności przyjmujemy w PLN, EUR, USD, GBP.

Kiedy należy opłacić wyjazd?

Szczegółowe warunki płatności są zamieszczone na umowie dotyczącej wyjazdu.
Po podpisaniu umowy następuje wpłata zaliczki.
Dopłata uzależniona jest od terminy planowanego wyjazdu.

Ile trwają wyjazdy?

O długości wyjazdów decydują nasi klienci.
Możemy zorganizować zarówno miesięczne safari jak również weekend w Toskanii. Wszystko zależy od Państwa.

Ile kosztuje wyjazd?

Cena zależy od długości wyjazdu, terminu, kierunku, wybranych usług, ilości osób, typu zakwaterowania.
Po poznaniu Państwa preferencji, podczas 1 rozmowy telefonicznej nasi specjaliści mogą podać przybliżone koszty wyjazdu.
Przykładowe ceny można zobaczyć w naszej zakładce: www.deluxetravelclub.pl/gorace-oferty

Indywidulaną ofertę z cenami otrzymają Państwo mailowo.

Ile czasu trwa przygotowanie oferty?

Czas trwania zależy od charakteru wyjazdu.
Przygotowanie oferty trwa zwykle 1 dzień, do 3 dni w przypadku dłuższych rozbudowanych programów.

Czy sprzedajecie same bilety lotnicze lub same hotele?

Tak, sprzedajemy również pojedyncze usługi.

Czy na miejscu jest rezydent?

Na miejscu nie ma rezydenta, na miejscu jest nasz anglojęzyczny przedstawiciel, a w razie potrzeby jesteśmy z naszymi Klientami w kontakcie telefonicznym 24 h na dobę.

Czy wycieczki są z polskojęzycznym przewodnikiem?

Możemy zorganizować indywidualne zwiedzanie z polskojęzycznym przewodnikiem.
Standardowo w ramach organizowanych wyjazdów są przewidziani anglojęzyczni przewodnicy.

Czy posiadacie ubezpieczenie organizatora turystyki?

Tak, od 2010 roku jesteśmy licencjonowanym organizatorem turystyki.
Wpis do rejestru oraz aktualne ubezpieczenie organizatorów turystyki znajduje się pod tym linkiem: www.deluxetravelclub.pl/kontakt

Czy organizujecie wyjazdy firmowe/motywacyjne?

Tak, organizujemy wyjazdy firmowe.

Czy oferty zawierają ubezpieczenie?

Tak, istnieje możliwość wykupienia zarówno ubezpieczenia Kosztów Leczenia, Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, jak również ubezpieczenia od Kosztów Rezygnacji.

Jak wyglądają transfery z lotniska do hotelu?

Standardowe transfery są indywidualne i organizowane są samochodami osobowymi.
Klienci są zawożeni bezpośrednio z lotniska do hotelu (nie odwozimy po drodze innych osób)

Czy pobyt musi być w 1 hotelu?

Nie, to od Klienta zależy w ilu hotelach chce być podczas wyjazdu.

Jakie kierunki polecacie?

Cały świat jest piękny, dlatego tak ważna jest dla nas rozmowa by wybrać dla Państwa miejsce, które Państwa zachwyci.

Co najczęściej wybierają klienci?

Nasze portfolio jest bardzo zróżnicowane.
Szczycimy się najlepszą na rynku znajomością hoteli na Malediwach. Osobiście odwiedzamy tam dziesiątki hoteli rocznie i organizujemy setki wyjazdów.
Równie popularne w ostatnim roku były też wyprawy safari do Afryki oraz wyprawy do Islandii oraz Kostaryki.

Czy organizujecie wyjazdy dla par, dla rodzin, dla 1 osoby czy dla grup?

Organizujemy wszystkie typy wyjazdów.

Jakie wyżywienie można wykupić?

Rodzaj wyżywienia zależy od hoteli.  Duża część hoteli ofertuje w standardzie pobyt ze śniadaniami, ale mamy też w portfolio hotele oferujące HB (śniadania i kolacje), FB (śniadania, lunche i kolacje) oraz All Inclusive (wszystkie posiłki w cenie).

Na czym polega safari i ile trwa?

Organizujemy safari w kilku krajach Afryki południowo-wschodniej i centralnej.
Nasi klienci zakwaterowani są w luksusowych lodgach położonych w Parkach Narodowych lub rezerwatach.
Podczas wyjazdu co 3 dni rekomendujemy zmianę parku by pełniej poznać odwiedzany kraj i zmienić krajobraz.
2 razy dziennie wraz z rangerami odbywają się wyprawy w poszukiwaniu afrykańskich zwierząt (jeepami, piesze lub łodziami) oraz przybliżających lokalną kulturę.
Standardowe safari trwają od 6 do 10 dni, często są połączone z późniejszym pobytem na plaży. Długość wyjazdu zależy od Państwa preferencji.

Kiedy otrzymam dokumenty na wyjazd?

Dokumenty wysyłamy na około tydzień przed wyjazdem (w formie papierowej i/lub elektronicznej)

A co jeśli nie wiem gdzie jechać?

Dobrze Państwo trafili, od tego jesteśmy, żeby pomóc i zainspirować. Mamy wiedzę i doświadczenie.
Wiemy, że każdy ma inne potrzeby i dlatego postaramy się znaleźć idealny kierunek dla Państwa, uwzględniając termin, pogodę, pory deszczowe, a przede wszystkim indywidualne preferencje.

Wybierz kierunek podróży
Zapisz się do newslettera
Dziękujemy za zapisanie się.
Do zobaczenia w podróży. :-)
Wystąpił nieznany błąd. Prosimy o zapisanie się poprzez wysłanie e-maila na dtc@deluxetravelclub.pl.